W A N T E D ♥
W E L C O M E !



Assalamualaikum *lambai tangan*

Hello . Thanks visit here
Do follow and do comment my entry okay ?
Copy cats are anon here .

Story About Links



IN MY HEARTS ❤



I Love You ッ

Muhd Asyraf Bin Azmi ✾◕ ‿ ◕✾

S H O U T H E R E



Dia merajuk :P
Sunday, December 2 | 03:58 | 0 Strawberry
Hey kita kembali . Okey , tadi petang aku chatting dengan dia . Pastuh kiteorang pun chatting chatting . Pastuh aku tanya dia , dia jawab . Dia tanya aku , aku jawab . Pastuh sampai lah cerita pasal bola . Pastuh aku tanya dia 'awak tengok bola tak semalam?' Pastuh dia jawab 'Tengok' Pastuh aku cakap 'Ouhh , awak wajib tengok' . Pastuh dia tanya 'awak tengok bola semalam?'  Pastuh aku jawab 'Tengok , tengok penjaga gol . Hensemmm wooo :O' . Pastuh dia tanya 'antara saya dengan penjaga gol mana hensem lagi?' Pastuh aku jawab dengan gembira 'mestilah penjaga gol' Pastuh dia cakap 'ok fine!' . Pastuh nasib dia tak merajuk lama2 dengan aku . Aku pujuk pujuk dia sampai lah dia tak merajuk lagi dengan aku . Hahaha ! kuat merajuk jugak dia nih :D . Pastuh kiteorang pon sambung balik chatting chatting . Lawak doee dia merajuk dengan aku . Haha ! nak tergelak sampai satu dunia nih pun ada ! . Muahahahahahaha , jahat siott aku nih . Tapi , kalau dia merajuk comel lah jugakk , Heee :D .

Athirah say's : Jyeahhhh , Malaysia menang ! We Love Malaysia 


Older Post | Newer Post