W A N T E D ♥
W E L C O M E !



Assalamualaikum *lambai tangan*

Hello . Thanks visit here
Do follow and do comment my entry okay ?
Copy cats are anon here .

Story About Links



IN MY HEARTS ❤



I Love You ッ

Muhd Asyraf Bin Azmi ✾◕ ‿ ◕✾

S H O U T H E R E



Alhamdulillah 8Bulan 2Minggu 4Hari ♥
Saturday, December 1 | 06:30 | 0 Strawberry
Alhamdulillah . Aku dengan dia dah bersama selama 8bulan . Walaupun hubungan aku dengan dia dah diketahui oleh keluarga aku . Nasib baik mak aku tak suruh aku putuskan hubungan . Dan , banyak cabaran yang kiteorang kene tempuhi . Hurmmmm -_____________- *muka blurr* . Pastuh , kene duduki Ujian yang sangat berat bagi semua darjah 6 . Pastuh , hubungan kiteorang nih kadang2 okey , kadang tidak . Yang hubungan kadang2 tidak okey tuh sebab ada orang ketiga yang bongok ! TERsangat lah bongok ! . Tapi kiteorng boleh bincang dengan elok2 . Fuhhhhh :D *tarik nafas , hembus* . Hubungan kiteorang nih bukan hubungan macam yang orang dah umur atasan . Kiteorang baru je darjah 6 . Fizikal pun tak okey sikit . Kadang2 gila , kadang2 macam umur orang atasan sikit . Hahaha ! sakai dohhh :D . Tapi itulah yang besttttttttttt ! Adalah , satu harituh waktu hari selasa , dia letak cokelat dalam beg aku . Pastuh , aku senyum jeee . Itulah hadiah yang paling istimewa bagi aku . Kalau bagi korang tak tahulah kan? Hurmm , dia kaya memanglah kaya . Tapi bukan dia . Bapak dia jaa . Hehehe :D Jahat siot mulut aku nihh :O . Haha , apa2 pon kiteorang bahagia dengan hubungan sekarang nih . Hee :D . 

Tinggi's Girlfriend say's : Ya Allah , kau kekanlah hubungan kami nih selamanya ya allah . Aku tak sanggup nak tinggalkan dia . Dan , aku tak sanggup nak menitiskan air mata untuk dia . Amin ~








Older Post | Newer Post