W A N T E D ♥
W E L C O M E !



Assalamualaikum *lambai tangan*

Hello . Thanks visit here
Do follow and do comment my entry okay ?
Copy cats are anon here .

Story About Links



IN MY HEARTS ❤



I Love You ッ

Muhd Asyraf Bin Azmi ✾◕ ‿ ◕✾

S H O U T H E R E



Teringat :D
Wednesday, November 28 | 04:24 | 0 Strawberry
*Kalau awak gembira untuk sekarang , Saya gembira untuk awak :)*
Teringat aku sebelum cuti sekolah panjang nih . Hee :D .   Waktu hari khamis aku dengan kekawan perempuan aku pergi bilik kaunseling untuk main2 dan bincang . Tiba2 ja aku ambil kertas then aku buat nama asyraf . Aku buat nama twitter dia , aku buat nama fb dia , aku tulis apa yang dia selalu buat :) . Hee , sweet kan aku ? Haha ! *gediks sioott :O* Pastuh aku warna2 kan , aku hias2 kan :) . Pastuh dah selesai buat tuh , aku ajak kekawan aku keluar dari bilik kaunseling awal 30minit sebelum nak baling . Tau kan kenapa aku ajak diorang keluar awal ? Haha ! . Ok2 , aku bagitau dekat yang tak tau or tak paham saja . Aku ajak diorang keluar awal sebab nak bagi kertas yang aku buat tuh dekat dia :D .Pastuh kiteorang pun keluar dari bilik kaunseling tuh .Lepas dah keluar tuh , kiteorang pun pergi naik dekat kelas . Pastuh kiteorang borak2 jap dengan budak lelaki . Pastuh , aku ajak semua kekawan perempuan aku keluar dari kelas . Pastuh aku suruh atiqah panggil asyraf suruh keluar berjumpa dengan aku . Pastuh atiqah pun panggil , dia panggil 'Asyraf , ehem ehem kau panggil .' Pastuh asyraf cakap 'Siapa?' Pastuh atiqah cakap 'Alah , tu pun taktau ka?' Pastuh asyraf cakap 'Ouh , jap2 .' Pastuh dia pun keluar lah untuk berjumpa dengan aku . Pastuh aku cakap dekat dia 'Jap2 , Ha nah ! amik nih .' Pastuh dia pun amik kertas tuh dari aku . Dah dia amik tuh , dia pun pergi then dia masuk dalam kelas . Pastuh , aku pun bla dari situ . Pastuh , baru aku perasan yang dia lagi tinggi dari aku . Aku rasa macam aku nih pendek =.= .Haha , yelah kan lelaki lebih tinggi daripada perempuan :D


Older Post | Newer Post