W A N T E D ♥
W E L C O M E !



Assalamualaikum *lambai tangan*

Hello . Thanks visit here
Do follow and do comment my entry okay ?
Copy cats are anon here .

Story About Links



IN MY HEARTS ❤



I Love You ッ

Muhd Asyraf Bin Azmi ✾◕ ‿ ◕✾

S H O U T H E R E



10 Ayat Jiwang Romantik Untuk Kekasih
Friday, September 28 | 17:09 | 0 Strawberry
Berhabuknya blog aku nih -.- *tiup* . 

Bersikap romantik adalah langkah pertama menarik perhatian bagi siDia , tetapi sebaik sahaja anda ingin membuka mulut dan ingin menyapa siDia , anda mungkin tidak mampu untuk berkata kata . Anda boleh menggunakan keratan ayat jiwang romantik didalam novel atau movie , anda tak perlu gunakan ayat yang lazim secara terus tetapi gunakan kreativiti anda untuk menggabungkan ayat ayat jiwang tersebut untuk kekasih yang anda cintai . *EhEh jiwang pulokk ;)*

10 senarai ayat jiwang romantik 

Koleksi koleksi ayat jiwang ini adalah pilihan untuk diucapkan kepada siDia , susun ayat ini mengikut tempoh masa dan betapa serius percintaan anda dengan siDia . Contohnya , katakan "saya sayang awak" biasa je tu . Tetapi apabila hubungan percintaan anda semakin serius dan pasti ini bukan date yang pertama , anda boleh gunakan ayat yang lebih terperinci dan dalam maksudnya .

✏Saya sayang awak sepenuh hati saya
✏Awak ni cantik la 
✏Saya suka senyuman awak yang membuatku tersenyum
✏Kebahagian mu kebahagian ku
✏Ciuman mu menghidupkan hati ini
✏Sesaat tanpamu , Bagai hilang cahaya matahari
✏Harumanmu selalu ku ingat 
✏Jelingan mu , ku rindu selalu 
✏Walau kata2 mu tajam , ku ingin selalu mendengar suara mu
✏Akan ku ingat 5minit tadi kita bertemu .






Older Post | Newer Post