W A N T E D ♥
W E L C O M E !



Assalamualaikum *lambai tangan*

Hello . Thanks visit here
Do follow and do comment my entry okay ?
Copy cats are anon here .

Story About Links



IN MY HEARTS ❤



I Love You ッ

Muhd Asyraf Bin Azmi ✾◕ ‿ ◕✾

S H O U T H E R E



Kisah Sedih Sepasang Kekasih ♥
Sunday, August 26 | 07:18 | 0 Strawberry
BF : Kita main satu game nak tak ?
GF : Game apa ?
BF : Macam ni , esok awak tak payahla contact saya . Maksudnya tak payah text call or apa apa yang berkaitanlah . Saya pun buat macam tu dekat awak , okay ? kita tengok siapa menang ...
GF : Ok !

Esoknya , si GF terpkasalah menahan rindu dekat BF nya . Mengenagkan yang ni satu permintaan , si GF cuba kuatkan hati ...

Keesokan harinya , si GF call si BF .. Tapi tak dijawab , so si GF pergi dekat rumah si BF dia , 
di luar rumah , sangat ramai orang ... dia mula rasa pelik then terus masuk ke dalam rumah si BF tu , sekujur tubuh terbaring kaku di tengah rumah ... dan tubuh tu adalah jasad si BF yang dah meninggal ... 

Mak si BF pun bagi surat dekat si GF ...

Surat yang bertulis :

Sayang , semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya... Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya . Love you ♥

NorAthirah kita tak tahu bila kita pergi , so selalu lahh kita bersiap sedia untuk berjumpa 
denganNya.. ^^
 



Older Post | Newer Post