W A N T E D ♥
W E L C O M E !



Assalamualaikum *lambai tangan*

Hello . Thanks visit here
Do follow and do comment my entry okay ?
Copy cats are anon here .

Story About Links



IN MY HEARTS ❤



I Love You ッ

Muhd Asyraf Bin Azmi ✾◕ ‿ ◕✾

S H O U T H E R E



Saya sayang awak ♥
Monday, August 13 | 02:14 | 0 Strawberry
Dah lama tak update post an ? Sorry >,< .
Saya sayang awak . Saya tak nak tinggalkan awak , Tapi hati saya ni macam nak tinggalkan awak je . 

Kuatkah ikatan cinta ? Apa mungkin kasih ku setia , tak kuduga air mata belinar , duka perasaan ku sayang (!) sengaja hatimu ingin ku duga , tak terlintas fikiran mencuriga cinta , ku tahu seputih dingin salju i ruai la cintaku ~ Kekasih usah merasa ragu dan sangsi , kekasih cintaku tak kan berbelah bagi , keringkanlah air mata di pipimu sayang , kembali senyummm :) *Izwan Pilus*  

Tenyanyi plak . Sorry >,< Lagu tu ada kata2 disebaliknya . Hehe :D 

Kita berkenalan hanya di sekolah , Kau hantar pesanan suruh aku terima kamu wooo'ooohhh , hatiku rasa sesuatu , dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku , ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu woooo'ooohhh , Ini cinta remaja ku , bagaimana harus bersua , ku rasa gementar tapi bahagia , perlukah kita beri peluang pertama , walaupun kita pernah berjumpaa ~ *Najwa Latif* 

Ternyanyi lagi sekali ~ Hurmm -_- Sorry ? Lagu nih bagai aku dengan dia :) Hehe , jiwang pulokkk !

Aku duduk disitu diam tersipu malu , mahu mendekati aku , aku mula resah , hatiku jadi rebah , melihat dirimu aku rebah , tapi hati ini , kuat menyatakan , kau pergi di duduk di bangku sekolah , bila cinta kita bermula , dari mata turun ke jiwa , dari teman menjadi cinta , dan berjanji untuk setia , sehidup semati kita , menjanjikan bahagia , untuk kita berdua selama lamanya ~ *Najwa Latif*

Sekali sekala menyanyi , boleh kan ? Haha , takpe2 . Ape2 pon , Saya Sayangkan Awak .
F U C K : Fikirkan Untuk Cinta Kita :) 
S A G : Sayang Awak Gila :D
S A M : Saya Amat Mencintaimu ;)
H A C K S : Hanya Aku Cinta Kau Seorang :* 

Truly , 
A_A


Older Post | Newer Post