W A N T E D ♥
W E L C O M E !



Assalamualaikum *lambai tangan*

Hello . Thanks visit here
Do follow and do comment my entry okay ?
Copy cats are anon here .

Story About Links



IN MY HEARTS ❤



I Love You ッ

Muhd Asyraf Bin Azmi ✾◕ ‿ ◕✾

S H O U T H E R E



Lari ♥
Thursday, July 12 | 04:33 | 0 Strawberry
Tadi aku ngan geng lari 4x100 ngan 4x200 . 4x100 dapat nombor 3 , tapi 4x200 batal , sebab ustaz mana tah suruh pelari nombor satu rumah kuning lari 3round , ish >< aku macam nak sepak je dia tuh . Okeyhh , kita lupa kan yang lari 3round tuh . Tadi waktu lari 4x100 aku lari laju pastuh nak sampai je penghujung penamat tu , macam pelan sikit sebab tak larat , waktu 4x200 plak , mula2 lari pelan je , pastuh nak sampai penghujung tuh lari pecut sampai habes , tapi okeyhh la jugak sebab dapat nombor 3 . Haha >.< Tapi , akhirnya Rumah Biru yang dapat nombor satu , macam nak sepak je Rumah Biru tu -.- . Alah , semua tu nasib je -.- . Aku tak kesah la dapat nombor bape pon , aku cuma nak bersuka ria je . Hehe :) Pastuh waktu aku lari 4x100 dan 4x200 nak sampai penghujung penamat , kawan aku ada bagitahu yang pakwe aku jerit 'Cepat , lari laju2!!!!!' , yang tu la kawan aku cakap . Tapi dia jerit kat aku xkuat sangat :) Okeyla , aku nak pergi mandi ni , bau badan semacam je -.- sebab baru balik dari sekolah . Byep :-D


Older Post | Newer Post