W A N T E D ♥
W E L C O M E !



Assalamualaikum *lambai tangan*

Hello . Thanks visit here
Do follow and do comment my entry okay ?
Copy cats are anon here .

Story About Links



IN MY HEARTS ❤



I Love You ッ

Muhd Asyraf Bin Azmi ✾◕ ‿ ◕✾

S H O U T H E R E



Bunga ♥
Monday, July 9 | 00:25 | 0 Strawberry
Fullamak ! Habuk nya blog aku ni (-.-) *fuh* . Sorry ek ? Dah lama tak tulis post =) *buat muka seposen* . Kali ni aku ada story siket yang nak kongsikan siket dekat korang semua =) Tadi dekat sekolah , aku adelah nampak yang pakwe aku pegang Bunga . Pastuh aku tengok je la dekat dia . Pastuh aku ckp dalam hati mesti dia nak bagi kt aku Bunga tuh . Pastuh petang ni , aku chat ngan kawan aku , scroll bawah siket ;)
Athirah : we cek wan , tdi aku nampak asyraf pegang bunga , untuk siapa ?
Cek Wan : hahaha aq suruh dia bagi kt ang
Athirah : kenapa ?
Cek Wan : sja pham pham je la
Athirah : aku xpham la , oi , pham pham ?
Cek Wan : haish ang ni , susah la ckp ngan ang
Athirah : betul la , aku xpham
Cek Wan : ang biasa x tgk citer jiwang ? yang pakwe bgi bunga kt makwe dia
Athirah : biasa , ouh , abestuh knpa xbgi ?
Cek Wan : dia kan pemalu 
Athirah : hurmm
Cek Wan : ang ingat dia xmalu ka ?
Athirah : abestuh , knpa xbgi dkt aku depan kawan2 ?
Cek Wan : entah ?
Athirah : dia kan pemalu ?
Cek Wan : ha la
Dah baca ? Best tak ? Kalau best , LIKE la ;) tak memaksa , kalau xbest , boleh bla dri sni *syuhhhhh*
#Ape yang nak malu nya ? Depan kawan2 kan ? Apa salahnya kan ?


Older Post | Newer Post