W A N T E D ♥
W E L C O M E !



Assalamualaikum *lambai tangan*

Hello . Thanks visit here
Do follow and do comment my entry okay ?
Copy cats are anon here .

Story About Links



IN MY HEARTS ❤



I Love You ッ

Muhd Asyraf Bin Azmi ✾◕ ‿ ◕✾

S H O U T H E R E



Berchatting dengan Superman titeww
Wednesday, July 25 | 03:05 | 0 Strawberry
Hey hey hey :) Aku chatting dengan boyfie aku . Nak tahu chat pasal apa ? jom (!)
Athirah : Tadi ayah makcik nampak yang makcik cakap dengan pakcik .
Asyraf : Pastuh makcik kata apa ?
Athirah : cakap 'dia hutang dengan kaksu'
Asyraf : pastuh ayah makcik kata apa ?
Athirah : cakap 'berapa ringgit dia hutang ?'
Asyraf : pastuh ?
Athirah : '10sen je .' pastuh ayah makcik cakap 'abestuh kenapa dia bagi rm1 ?' makcik kata 'dia tak ada duit pecah' ayah makcik kata 'ensem kan budak tu' makcik cakap 'ensem ?' ayah makcik kata 'minat?' makcik kata 'hehe' ayah makcik kata 'kalau minat , okeylah tu . nak kapel , kapel jela' makcik kata 'moleqlah tu :)'
Asyraf : hahaha ....
Athirah : pakcik on9 sampai pukul berapa ?
Asyraf : entah la , makcik ?
Athirah : sampai berbuka puasa .
Asyraf : hurmm ... . tgok la dulu kalau adik pakcik xnak main , pakcik on9 sama ngn makcik .
Athirah : okey , adik pakcik xthu yg kite kapel kan ?
Asyraf : x
Athirah : kalau dia tahu yg kite kapel , habes ~ mlm nnti pakcik on9 x ?
Asyraf : on9 , tpi xthu lagi , makcik ?
Athirah : wajib on9 , tapi kene study dulu 
Asyraf : hurmm , sama
Athirah : esok makcik duduk tepi pakcik boleh ?
Asyraf : boleh
Athirah : tapi kene tanya izani dulu .
Asyraf : ok
Athirah : lepas abes exam , kita belajar atas kelas kan ?
Asyraf : mesti la , pastuh nak belajar atas apa ?
Athirah : hurmm , org tanya pun xbole ?
Asyraf : bole
Athirah : adik pakcik ada kat mana skung ni ?
Asyraf : dia ada kt ruang tamu tgh tidor .
Athirah : ouh .
Asyraf : makcik dah mandi ?
Athirah : belom
Asyraf : sama
Athirah : Jyeahhh , Kite Geng XD
Asyraf : haha
Athirah : lepas berbuka baru mandi . pakcik ?
Asyraf : sama
Athirah : Amalkan Selalu :)
Asyraf : :) 
Athirah : pakcik selalu bawak duit berapa ringgit kt skolah ?
Asyraf : 6
Athirah : banyak ~ makcik lagi bnyak .
Asyraf : berapa ?
Athirah : 10
Asyraf : 10sen or 10hinggit ?
Athirah : 10sen
Asyraf : haha , okeylah tuh daripada xbawak 
Athirah : haha , tadi mesti pakcik pelik kan kenapa makcik duduk tepi pakcik ?
Asyraf : a'a
Athirah : haha
Asyraf : kalau makcik nak duduk duduk la , pakcik xkesah pon .
Athirah : Okehhhh :) pakcik lagi suka ?
Asyraf : a'a
Athirah : tapi kene tanya izani dulu , harap2 dia bagi .
Asyraf : hurmm , amin~
Athirah : nak tau naim tulis apa ?
Asyraf : apa ?
Athirah : 'we , ang suka kat aku x ? kalau suka , jumpa kat kolam'
Asyraf : pastuh makcik pi x
Athirah : pi tandas , bukan pi kolam
Asyraf : bagus (y)
Okey la , takat ni jelah aku bagitau dekat korang , sebenarnya banyak lagi , tapi malas nak tulis :) okey babai (!)

Truly,
A_



Older Post | Newer Post