W A N T E D ♥
W E L C O M E !



Assalamualaikum *lambai tangan*

Hello . Thanks visit here
Do follow and do comment my entry okay ?
Copy cats are anon here .

Story About Links



IN MY HEARTS ❤



I Love You ッ

Muhd Asyraf Bin Azmi ✾◕ ‿ ◕✾

S H O U T H E R E



Dia nak pindah :'(
Tuesday, June 19 | 02:59 | 0 Strawberry
Hello kepada bukan orang islam :)
Nak dengar story tak ? *kalau tak nak tidak mengapa*
Semalam (Isnin , 18/6/2012) waktu malam la kan , Asyraf ada bagitahu aku yang dia nak pindah dekat Negeri Sembilan , waktu tu mood aku tengah gembira , tetapi , bila dia bagitahu dekat aku yang dia nak pindah , mood aku terus hilang *dengar lagu sambil menangis* . pastuh aku cakap la kat dia , 'bila nak pindah ?' pastuh dia jawab 'tahun depan , tapi berapa hari bulan saya tak tahu' *terus gembira* :) nasib baik tak pindah tahun nih , kalau dia pindah tahun nih , aku pun tak tahu apa yang akan terjadi dekat aku :/ 

--Aku harap kau sayang dekat aku sampai bila-bila . Aku harap , bila kau dah pindah dekat Negeri Sembilan tuh , jangan la lupa plak dekat aku ye !? Aku sayang dekat kau tau ♥--

Ok lah , aku nak cau dulu tau ? nanti kalau ada story , aku citer dekat korang lagi eh ? Ok , thanks untuk kepada orang yang LIKE :) Bye :*


Older Post | Newer Post