W A N T E D ♥
W E L C O M E !



Assalamualaikum *lambai tangan*

Hello . Thanks visit here
Do follow and do comment my entry okay ?
Copy cats are anon here .

Story About Links



IN MY HEARTS ❤



I Love You ッ

Muhd Asyraf Bin Azmi ✾◕ ‿ ◕✾

S H O U T H E R E



Biodata si Dia
Wednesday, June 6 | 06:53 | 0 Strawberry
Ting Tong semua ~ 
nak tahu nama penuh dia apa ? *kalau tak nak tahu pun tak apa*
Nama : Mohd Asyraf Bin Azmi
Umur : 12 Tahun
Cita-Cita : Polis
Hobi : Bermain bola sepak Dan Melayari internet
Makanan Kegemaran : Nasi Ayam
Minuman Kegemaran : Milo Ais
Warna Kegemaran : Oren dan Ungu *sama dengan aku beb*
Tempat Lahir : Perlis *kot lah*
Cerita Kegemaran : Naruto Shipudden *macam budak2*
Nama Girlfriend : Nor Athirah Binti Mohd Aminudin *aku lah tuh*
Nama Kawan Baik : Mohd Ikhwan Helmi , Muhd Iman and Muhamamad Firdaus
Matapelajaran Kegemaran : Math and Sain *kot*
Kenderaan Kegemaran : Basikal *Fixie*
Ulasan : Nak dapat 5A dan Ingin berkahwin dengan Athirah *aku tau bukan orang lain*
Yang nih jelah aku tau pasal dia . yang lain aku xtau sangat :) . Jangan marah ye awak :P . ok lah aku nak cau dulu , BYE !!!!!

ATHIRAH LOVE ASYRAF
ASYRAF LOVE ATHIRAH


Older Post | Newer Post