W A N T E D ♥
W E L C O M E !



Assalamualaikum *lambai tangan*

Hello . Thanks visit here
Do follow and do comment my entry okay ?
Copy cats are anon here .

Story About Links



IN MY HEARTS ❤



I Love You ッ

Muhd Asyraf Bin Azmi ✾◕ ‿ ◕✾

S H O U T H E R E



Bila aku dapat , semua nak
Thursday, June 14 | 00:14 | 0 Strawberry
Hello kepada orang yg bkn islam
nak dengar story tak ? *kalau tak nak tak apa*
tadi , waktu matapelajaran Bahasa Melayu kan , kawan aku ada bagitahu sesuatu dekat aku .
Sufia : we athirah , umi suka dekat asyraf .
Athirah : tak kan la .
Sufia : betul .
Atiqah : kenapa nih ? 
Sufia : nih , umi suka dekat asyraf .
Atiqah : we , kesian athirah .
Sufia : betul .
Atiqah : dah la athirah , tak ya la sedih .
Athirah : ok , *pergi tempt duduk sambil tutup muka , terus menangis*
Atiqah : we athirah , jangan la menangis .
Sufia : a'a , betul cakap atiqah .
Sakinah : kenapa ?
Atiqah : umi suka dekat asyraf .
Sakinah : dah la tiera , tak ya nak nanges , lagi pun umi tu bukan sesuai dengan asyraf pon .
Sufia : betul2 .
Athirah : tak la , aku da la bergaduh ngan asyraf , nih skung nih , lagi tambah masalah .*bercakap sambil keluarkan air mata*
pastuh , lepas semua orang pujuk aku , aku terus ceria *dalam hati menangis*
waktu tu , aku tak tahu la yang asyraf tahu ke tidak pasal nih :') . aku geram betul dengan umi nih , dulu suka uci , skung suka asyraf plak *ambik kertas lalu koyakkan* . ok la , aku nak cau dulu , bye ! kalau ada story lagi , nnti aku story dekat korang plak :-D .






Older Post | Newer Post