W A N T E D ♥
W E L C O M E !



Assalamualaikum *lambai tangan*

Hello . Thanks visit here
Do follow and do comment my entry okay ?
Copy cats are anon here .

Story About Links



IN MY HEARTS ❤



I Love You ッ

Muhd Asyraf Bin Azmi ✾◕ ‿ ◕✾

S H O U T H E R E



cita - cita
Saturday, May 26 | 07:15 | 0 Strawberry
Ding Ding Dong ~ . Hello kembali semula dengan aku , kali nih aku nak ceritakan dekat korang pasal cita-cita aku . cita - cita aku ingin menjadi Doktor , yo ! wazzup wazzup . eh , kejap2 kenapa aku cakap macam DJ ? hahahaha ... aku nak jadi Doktor sebab nak tolong orang , terutamanya orang yang aku sayang , iaitu Mohd Asyraf Bin Azmi . aku harap kau tahu ! . eh , ni pasal cita - cita ka pasal cinta ? hihihihi >_< . aku nak jadi Dotor sebab aku boleh tanya apa yang diorang sakit and macam mana nak jadi orang sakit ? . eh , aku nih nak jadi Doktor ke apa ? semuanya eh eh je ~ . hahahaha , apelah budak nih ? . aku nak besar ~ cepat lah besar ~ . aku boring lah jadi kecik je ~ . nih cerita ape nih ? aku cerita apa nih ? LOL -,- . kuang kuang kuang kuang kuang ~~~ .... ok lah aku nak chit chat ngan kawan aku nih , bye . Deng Deng Dang ~ //<3



Older Post | Newer Post